9 Mart 2012 Cuma

Eski Ajandaları Ne Yapmalı?

Merhaba
1- Evde bir tane 2009'dan kalma ajanda vardı. Yengem de üstüne 2 tane daha getirdi :) Üstelik biri taa 2004'ten kalma.
2-Bir ay önce KPSS dersanesine başladım.Hocalar not dağıtıyor, not tutmaya gerek yok ama ben yazmadan anlayamam.
Bu iki durumu birleştirerek bu ajandaları işe yarar hale getirmek istedim. Yapım aşamalarının yine fotoğrafı yok :(
Ama kolay zaten.
Önce içindeki yazılı sayfaları maket bıçağıyla kestim.
Sonra hani şu kutu filan kaplanan yapışkanlı kağıtları (adını bilmiyorum) defteri kaplayacak ve 5cm de artacak şekilde kestim. (Ölçmeyin göz kararıyla yapın, ne de olsa hepimiz kitap kaplamış insanlarız:) )
Sonra arkasındaki kağıdı çıkardım ve defteri kestiğim parçanın tam ortasına koydum. (Bu iş için iki kişi şart. Benim yardımcılarım çöp kovası ve defter oldu)
Defter kaplar gibi kaplayın ajandayı.
Son olarak da süsleme. Ben bu iş için sticker kullandım. Beğenmediğim stickerlarımı üstüne yapıştırdım.
Sonuç  bence güzel oldu :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder