14 Mart 2012 Çarşamba

Evde Ruj Yapımı

Merhaba
Bir blogda evdeki rujları karıştırarak ruj yapıldığını okumuştum. İzlediğim tüm blogları aradım aradım kim olduğunu bulamadım. Bulsaydım nasıl yapılacağını soracaktım. Eğer beni izleyen biriyse nolur söylesin bendim o diye :):):)
Bulamayınca ben de "Yüce Bilgin Google"a sordum. O da bu videoyu söyledi sağolsun :)


Benim yapım aşamalarım :
Önce malzemeler
Bir adet küçük poşet

Poşetin ağzı kilitli olmalı.

Çeşitli renklerde ruj, gloss, dudak nemlendircisi

Rujları ve nemlendirciyi kesmek için maket bıçağı

Hazırlanan ruju koymak için boş bir kap

Soba
Ve Tuvalet kağıdı

Yapılışı : 
Gloss'u, kesilen dudak nemlendircisini ve kesilen rujları poşetimize koyup ağzını kapatıyoruz. Bu poşeti sobanın önüne getirerek içindekileri elimizle kırıp karıştırıyoruz. Sonra da bu karışımı boş kabımıza koyuyoruz. Hepsi bu rujumuz kullanıma hazır :)
Bu da tüm işlemler bittikten sonra ortalığın dağınıklığı :)
 Koyu olanı ruj
Açık olanı gloss
Sevmediğim tüm rujlarım bir anda bittiler. Çok mutlu oldum :)))

Kaynak: aklimdakilermakyaj.blogspot.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder